23.5.2017

Miks kaiken pitää aina muuttua...grrr?

Tuotesisältöjen järjestyksellä on kuvassa muistisääntö V, vanha vasemmalla
Mies kävi kaupassa ostoksilla ja pyysin häntä tuomaan minulle deodorantin, koska vanha oli totaalisesti finito. Näytin hänelle vanhaa dödöhylsyä sen verran kauan, että kuva syöpyi mieleensä ja lisäksi kauppalappuun hän kirjoitti tuntomerkit. (Tässä vaiheessa olisi kannattanut ottaa kännykkäkuva muistiksi mukaan, jos olisin huomannut. Seuraavalla kerralla sitten.)
Kaikki meni kuten piti, ja sain juuri oikeanlaisen tuotteen. Mutta - etupuolella deodorantin pakkausta luki "New Formula". Tässä nyt sitten jännitän, että tuleeko minulle deodorantista iho-oireita. Minulle on tärkeää käyttää vanhoja tuttuja, jo hyväksi havaittuja merkkejä, koska olen herkistynyt useille kosmeettisille tuotteille.
Olen ollut joskus juhlimassa häitä kutiavien ja punoittavien kainaloiden kanssa. Eipä auttanut siihen edes pieni pesu paikanpäällä. Huomasin silloin vasta kotona, että tutun ja turvallisen deodorantin koostumusta oli muutettu. Koomista tässä oli se, että kun lähetin valmistaja-firmalle asiasta kyselyn ja deodoranttini, sain hyvitykseksi samoja tuotteita.
Eipä se ollut ainoa kerta, kun olen joutunut etsimään tilalle korvaavia tuotteita. Luomut sun muut ovat ihan samalla lähtöviivalla, vaikeaa on. Täytyy nyt etsiä, jos jostakin vielä löytyisi vanhoilla merkeillä tuttua ja turvallista deodoranttia ja ostaa niitä jemmaan.
En viitsi vielä pohtia tuoteselostetta, joten otin koostumuksista valokuvan. Sain näin heitettyä vanhan hylsyn roskiin. Jos saan oireita, niin alan sitten vasta tutkimaan noita tarkemmin. Tekstiä on ainakin helpompi lukea, koska sen saa kuvassa zoomattua.

1 kommentti:

  1. Onneksi en ole allergisoitunut uudellekaan dödölle. On ollut käytössä kirjoittamisesta asti. Annan myös kropan välillä huilia kotioloissa.

    VastaaPoista