25.9.2018

Alkaa jo naurattaa

Lahjalankoja
Ajattelin jo jokin aika sitten, että kohta menen lankakauppaan. Olen saanut tehtyä kaikenlaista jämälangoistani, joten minulla on niistä neulottavia enää yhdessä pienehkössä muovilaatikossa. Toinen laatikko on vielä pienempi, jossa on virkkauslankoja.

Kälyni kyseli eilen, josko tarvitsisin lankoja? Saan kuulemma niitä häneltä jos kelpaa. Ovat lojuneet kaapissa vuosia. Hän neuloo vain koneella ja kuvan langat eivät ole siinä hyvin kulkevia. No tietenkin minulle kelpasi.

Annoin toisen puolen langoista tyttärelleni, eli Nalle-langat. On kova sukkamaakari ja neuloo kaikenlaisia ihanuuksia. Itselle otin vähän yli puolet kuvan langoista, ja ovat Novitan Wool merinovillaa sekä Novitan Marimba villaa. Molemmat ovat konepestäviä.

Pyrkimykseni päästä eroon jämälangoista koki siis taas kovan kolauksen. Ihan naurattaa. Ei vaan, minulla on ihania ystäviä. Olen saanut heiltä paljon kaikenlaista ja olen heille todella kiitollinen.

Taidan neuloa itselleni neulepuseron joulun jälkeen, tai jos ehdin, niin neulon lapsenlapsille jotakin joululahjaksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti